Vozila spodnjega srednjega razreda, kjer domujejo Citroën C3, Opel Astra, Peugeot 308, Renault Megane in podobni, so dandanes serijsko sicer obuta v večja 17 ali za doplačilo celo 18-palčna platišča, vseeno pa se precej lastnikov ob ohladitvi odloči za zimski komplet z manjšimi »čeveljci«. Tu so 15-palčna izvrstna predvsem zaradi ožje pnevmatike, ki lažje odvaja vodo izpod tekalne površine. Nemški strokovnjaki so kot najbolje ocenili Dunlopovo pnevmatiko Winter Response 2, ki se odlično obnese tako na suhem kot zasneženem cestišču, sledi Goodyearov Ultragrip 9+ z odličnimi ocenami na ledu, snegu in dežju, kot tretja in najdražja na testu se je uvrstila Michelin Alpin 6 z najboljšo oceno na suhi cesti, medtem, ko je stopničke za las zgrešila Vredesteinova pnevmatika Wintrac. Slednja je glede na prvo trojico nekoliko slabša na suhem cestišču, a hkrati najbolj ugodna v povprečju za deset evrov na gumo. Vsled večje obrabe je iz najvišjih mest zdrsnila sicer odlična pnevmatika Continental WinterContact TS 860, ki je med vsemi dobila najboljše ocene na mokrem cestišču in snegu.
Kot edina z oceno zadostno je zadnje mesto zasedla pnevmatika Kumho Wintercraft WP51, katera se ni najbolje odrezala ne na suhem cestišču ne v dežnih razmerah. Več o rezultatih si lahko preberete TUKAJ.
Dva palca več in skoraj dvojna cena za posamezno pnevmatiko, na koncu pa v povprečju slabše ocene zaradi že omenjene problematike širše tekalne površine. To je strnjena zgodba o preizkusu 17-pačnih pnevmatik, ki so navadno nameščene na vozila srednjega segmenta ter kompaktne SUV-je. Le tri pnevmatike so dobile odlično oceno, in sicer Dunlopova Winter Sport 5 z odliko na snegu, Michelinova Alpin 6 z najmanj obrabe in Goodyearova UltraGrip Performance + z dobrimi ocenami v povsem zimskih pogojih. Trojici v tem velikostnem razredu sledi pnevmatika Kleber Krisalp HP3 z dobro uravnoteženimi rezultati na vseh podlagah in ceno nekaj deset evrov manj na kos, medtem ko so bile naslednje znamke Bridgestone, Continental, Nexen in Vredestein izenačene. Vsaka od omenjenih po svoje izstopa, kako točno preverite na povezavi spodaj.
Posebnost v negativnem pogledu sta predstavljali izrazito neučinkoviti in tudi odsvetovani pnevmatiki Goodride Z-507 Zuper Snow in Linglong Green-Max Winter UHP, obe kitajskega porekla in obe z naskokom z oceno »neustrezno«. Več o rezultatih sledi na povezavi TUKAJ.
Najbolj klasična dimenzija v spodnjem srednjem segmentu, kjer rezultati ne odstopajo bistveno od zgornjih dveh velikostnih razredov. Prednjačijo znamke, kot so Bridgestone, Dunlop, Michelin in Continental, medtem ko so na dnu lestvice že omenjeni kitajski proizvajalci. Solidno se je vseh segmentih odrezala nam bolj poznana Sava Eskimo, ki je v nekakšni zlati sredini, medtem ko velja za cenovno dostopnejšo pnevmatiko z dobrimi rezultati predvsem v zimskih pogojih s snegom in ledom.